Pytania na temat zakupów:
- Jakie są dostępne formy płatności za zamówienie?
– PayU – po wybraniu tej opcji masz dostęp do większości polskich banków, płatności kartą, płatności blik, czy też przelewu tradycyjnego.
– PayPal - Ile trwa dostawa produktu?
Jako, że my mieszkamy na Fuerteventurze – a bardzo zależy nam na szybkiej dostawie produktów do Was, dlatego skorzystaliśmy z obsługi tzw. magazynu fulfilment, który magazynuje produkty na terenie Polski, pakuje dla Was paczki oraz prowadzi sprawną wysyłkę, która jest w stanie do Was trafić w trakcie 2-4 dni roboczych od złożenia zamówienia. - Czy mogę złożyć zamówienie przez fanpage czy telefon?
Obecnie nie ma takiej możliwości. Najprościej zamówienie złożysz za pomocą sklepu internetowego. - Czy mogę zmienić adres dostawy, po złożeniu zamówienia?
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze spakowane, to tak – napisz na produkty@quloo.pl i postaramy się zmienić adres dostawy produktu. - Czy mogę stacjonarnie zakupić Wasze produkty?
Na chwilę obecną sprzedaż jest prowadzona tylko i wyłącznie przez nasz sklep internetowy. - Jak mogę zapłacić za produkty w innej walucie niż złotówki?
Aby zapłacić w innej walucie skorzystaj z PayPal lub płatności kartą w PayU.
Pytania na temat produktów:
- Gdzie są produkowane lakiery Quloo?
Produkcja odbywa się na terenie Unii Europejskiej. - Jak długo są ważne lakiery po ich otwarciu?
Od momentu otwarcia ich ważność jest ustalona na bazie testów na 12 miesięcy. Jeśli długo nie używasz produktu, to przed jego otwarciem wstrząśnij buteleczką, by wymieszać jego zawartość, a co za tym idzie mieć pewność, że uzyskasz pełen kolor i krycie. - Dlaczego kolor na stronie jest inny od tego, co widzę swoimi oczami po zakupie?
Powód jest prosty — każde urządzenie ma inne ustawienia wyświetlacza, pada światło pod różnym kątem — dlatego mogą wystąpić drobne różnice pomiędzy tym, co widzisz na stronie WWW a tym, co widzisz na swoich paznokciach. - Czego powinnam unikać?
Unikaj zostawiania buteleczki lakieru w świetle lampy UV / UV LED. Dodatkowo unikaj zostawiania buteleczki lakieru na parapecie w pełnym świetle słonecznym. W wyniku tego lakier może zmienić swój kolor. - Czy lakiery Quloo są testowane na zwierzętach?
Nie! Dobro i zdrowie naszych małych przyjaciół jest bardzo ważne, dlatego przy wyborze fabryki to była jedna z wytycznych – by produkty nie były testowane na zwierzętach. - Czy lakiery Quloo są wegańskie?
Zgodnie z informacjami jakie otrzymaliśmy od naszego europejskiego producenta – nasze lakiery są wegańskie.
Pytania na temat zwrotów/reklamacji.
- Otrzymałam uszkodzoną paczkę / wybrakowane zamówienie.
Staramy się zawsze dać z siebie 100%. Błędy w zamówieniach czasem mogą się wydarzyć, dlatego ważne byś nam to zgłosiła pisząc na produkty@quloo.pl. Przeanalizujemy całą sytuację i postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację. - Czy mogę zwrócić swoje zamówienie?
W tym celu skontaktuj się z nami mailowo przez produkty@quloo.pl podając numer zamówienia i datę jego złożenia. Następnie zostaniesz z pełną dbałością przeprowadzona przez prosty i szybki proces zwrotu.
Masz pytanie na które tutaj nie znalazłaś odpowiedzi?
Bez obaw! Postaramy się na nie jak najszybciej! Jak je możesz zadać? Kliknij w menu w zakładkę KONTAKT i sprawdź jakie są najszybsze formy kontaktu z nami!